Aminokisline

Želiš izboljšati svoje športne rezultate in se ob tem še odlično počutiti? Veš, da samo trening za to ni dovolj, ampak se moraš začeti tudi pravilno in bolj skrbno prehranjevati? Katere prehranske dodatke izbrati, da bo tvoje telo med športnimi aktivnostmi dobilo vse, kar potrebuje? Že pred nakupom izdelkov s področja športne prehrane preglej zanimivo ponudbo in premisli, s čim lahko izboljšaš ne le rezultate, ampak tudi svoje zdravje in počutje.

Aminokisline, ogljikovi hidrati, beljakovine, proteini, maščobne kisline, vitamini in minerali so snovi, ki jih tvoje telo nujno potrebuje za delovanje, še posebej pa moraš paziti na svojo prehrano, če si želiš izgubiti maščobo ali pridobiti mišično maso, za kar uporabi pripravke, ki so narejeni prav v ta namen. Pri tem ti lahko pomagajo kazein, glutamin in vedno bolj priljubljena sirotka ter tudi nekateri drugi dodatki, ki jih lahko uporabiš tudi kot nadomestke obroka, kadar ti zmanjka časa za pripravo zdrave športne hrane.

Najpomembnejše v športni prehrani so beljakovine, brez katerih ni mišic, saj so njihovi osnovni gradniki. Podskupina beljakovin so proteini, ki jih lahko uživaš v različnih oblikah, od praškov, tablet, napitkov, na tak način pa lahko v telo vnašaš tudi sirotko, zelo zdravo in vsestransko beljakovinsko hrano. Sirotka v zgoraj naštetih oblikah je manj pokvarljiva, lažje pa jo vzameš s seboj tudi na treninge, saj je pomembno, da beljakovine vnašaš v telo takoj po velikem fizičnem naporu, da se mišice začnejo čim prej obnavljati. Sirotka mišice tudi ohranja in poskrbi za njihovo rast, hkrati pa je tudi zelo zdrava, saj krepi imunski sistem, pomaga pa ti lahko tudi pri izgubi maščob in telesne teže.

Med aminokislinami, ki so osnovni gradniki beljakovin, je za rast in razvoj mišic najpomembnejši glutamin, ki ga sicer proizvaja tudi telo samo, a le toliko, kot ga potrebuje za normalno delovanje. Stresno življenje in naporni treningi izčrpajo glutamin iz mišic, zato se te težje regenerirajo. Če želiš povečati svojo mišično maso, uživaj glutamin takoj po treningu.

Osnovna hrana mišic so ogljikovi hidrati, ki ti pomagajo dosegati večje pospeške, s tem pa tudi boljše športne rezultate. Z njimi poskrbiš za dovolj energije, še posebej pa so pomembni pri vzdržljivostnih športih, npr. pri kolesarjenju ali maratonskem teku, zato je vnos večje količine ogljikovih hidratov nekaj dni pred daljšo tekmo obvezen. Navadno telo dovolj energije dobi že iz hrane, zato dodaten vnos ni potreben, če pa imaš premajhno telesno težo, potem moraš poleg beljakovin jemati tudi ogljikove hidrate. Uživaš jih lahko tudi kot nadomestek hranljivega obroka, kadra greš na trening direktno iz službe ali šole in nimaš časa za pripravo hrane.

preberi več

Išči med prikazanimi izdelki

Ne spreglej

Komentarji

pak33 je komentiral

Pred 3 leti

Mamutov L-arginin v prahu

Mamutov L-arginin v prahu

Te aminokisline sem začela uporabljati, ko sm se odločila da je treba shujšati. So mi jih priporočil strokovnjaki. Seveda sm malo povečala količino telovadbe, ampak na teži se mi je poznalo že po treh tednih, poznalo se je tudi na postavi, malo se mi je tudi zmanjšal apetit, tako da jaz sm zadovoljna.

303 izdelki
  • Priljubljenost
    • Priljubljenost
    • Cena (najnižja naprej)
    • Cena (najvišja naprej)
    • Naziv izdelka (A - Z)
    • Naziv izdelka (Z - A)
    • Št. trgovin
    • Št. mnenj uporabnikov
Stran 1 / 15

Želiš med prvimi izvedeti za najboljše sezonske ponudbe?
Prijavi se na e-novice, ki jih tedensko pripravljamo zate.

Vnesi pravilen e-naslov

Hvala za prijavo. Kmalu lahko pričakuješ prve tedenske e-novice.

Strinjati se moraš s pogoji uporabe.

® 2017 Ceneje d.o.o.