Kontakt
Ceneje.si je največji slovenski primerjalnik izdelkov in ponudb, kjer je trenutno objavljenih
2.988.256 izdelkov iz
475 slovenskih spletnih trgovin.
Preberi si odgovore na najpogostejša vprašanja glede izdelkov, nakupa in trgovcev, ki sodelujejo s Ceneje.si.
|

Informacije o izdelku, naročilu in spletnih trgovcih
-
Kako naročim in plačam izdelek?Izdelek poiščeš na Ceneje.si s pomočjo iskalnika, kategorij in filtrov. Ko najdeš izdelek, ki ga želiš kupiti, si le še klik stran od spletne trgovine, ki ima ta izdelek v ponudbi in kjer lahko opraviš nakup.
-
Ali je izdelek na zalogi?Na strani z izdelkom klikni na gumb "Več o ponudbi", ki te pelje direktno v spletno trgovino, kjer si lahko prebereš vse informacije o dobavljivosti izdelka.
-
Zakaj se cena na strani spletne trgovine ne ujema s ceno na Ceneje.si?Vse cene in informacije o izdelkih na Ceneje.si nam pošiljajo spletne trgovine in so informativne narave. Cene izdelkov se osvežujejo 3x dnevno, zato občasno lahko pride do razlike v ceni. Če gre za drugačno napako glede cene, nam prosim pošlji sporočilo s povezavo do izdelka, da preverimo in čimprej odpravimo napako.
-
Kako lahko na Ceneje.si poiščem določen izdelek?Na Ceneje.si lahko za iskanje izdelkov uporabiš iskalnik, kategorije in filtre za dodatno ožanje izbora. Če izdelka na Ceneje.si ne najdeš, je možno, da ga trenutno v svoji ponudbi nima nobena izmed spletnih trgovin.
-
Kako pridem do spletne trgovine, ki ponuja točno določen izdelek? Nikjer ne vidim nobene ponudbe. Katera trgovina ima v ponudbi ta izdelek?Če je na strani z izdelkom napisano "Trenutno tega izdelka nima v ponudbi nobena izmed spletnih trgovin.", je zraven običajno dopisano po kakšni ceni, kdaj in v kateri trgovini je bil izdelek nazadnje na voljo.
Pripombe, pritožbe čez spletne trgovce ali izdelke
-
Imam slabe izkušnje s spletno trgovino oz. nakupom.Ocene in mnenja o spletnih trgovinah na Ceneje.si lahko napišeš in prebiraš na našem partnerskem portalu Certifiedshop.com. Poišči spletno trgovino in preberi mnenja kupcev ali napiši svojo izkušnjo z nakupom.
-
Naročil sem izdelek, vendar nisem zadovoljen in bi ga rad vrnil ali uveljavljal reklamacijo.Za vsa naročila, reklamacije, pritožbe in ostala vprašanja glede izdelka se vedno obrni direktno na spletno trgovino, kjer si opravil/a nakup. Na Ceneje.si izdelke poiščeš, nakup pa vedno opraviš v izbrani spletni trgovini.
-
Zakaj prikazujete izdelke, ki pri trgovcu niso na zalogi?Vse informacije o izdelkih nam zagotovijo spletne trgovine same, zato se občasno dogaja, da je izdelek viden na Ceneje.si, na trgovčevi strani pa je zaloga že pošla. Trgovine same določajo, kateri izdelki se bodo prikazali na Ceneje.si.

Tudi zgoraj nisi našel odgovora na svoje vprašanje?
Piši nam in potrudili se bomo, da ti v najkrajšem času odgovorimo.
Imate spletno trgovino in bi radi vedeli več o vpisu izdelkov na Ceneje.si?
Objavite svoje izdelke na največjem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje in se pridružite več kot 475 spletnim trgovinam s preko 2.988.256 dnevno aktivnimi ponudbami.
VPIŠITE SVOJO TRGOVINO