Mobilni format, ki vpliva na vse nakupne faze uporabnika. Prikazan je med izdelki kategorij (2x) in na
izdelčnih straneh (1x).
DIMENZIJA
355 x 120 px, 340 x 120 px, 300 x 120 px
POZICIJA
L1, L2, L3, izdelčne strani
Mobilni format, ki vpliva na vse nakupne faze uporabnika. Prikazan je med izdelki kategorij (2x) in na
izdelčnih straneh (1x).
DIMENZIJA
355 x 120 px, 340 x 120 px, 300 x 120 px
POZICIJA
L1, L2, L3, izdelčne strani
Desktop format, ki najbolje deluje v fazi nakupnega zavedanja in raziskovanja. Na obiskovalce pusti
močan vtis, saj je odlično viden na vseh pozicijah.
DIMENZIJA
970 x 90 px (razširljivo) ali 970 x 250 px
POZICIJA
Vstopna stran, L1, L2, L3
Desktop format, ki na obiskovalce najbolje deluje v začetnih fazah nakupa. Stopnja vidnosti tega
formata je zelo visoka, saj zasede obe strani zaslona.
DIMENZIJA
1920 x 1000 px
POZICIJA
L1, L2, L3, izdelčne strani
Desktop format, ki vpliva na vse nakupne faze uporabnika. Prikazan je med izdelki kategorij (2x) in na
izdelčnih straneh (1x).
DIMENZIJA
610 x 100 px
POZICIJA
L1, L2, L3, izdelčne strani
Predstavlja desktop oglasni format za natančno in napredno ciljanje uporabnikov. Prikazan je na
izdelčni strani, nad vsemi prikazanimi ponudbami.
DIMENZIJA
610 x 120 px
POZICIJA
L1, L2, L3, izdelčne strani
Video na vstopni strani predstavlja desktop oglasni format, ki na obiskovalce na začetku nakupnega
procesa naredi močan vtis in zagotavlja visoko vidnost.
DIMENZIJA
970 x 90 px ali 970 x 250 px (oba razširljiva)
POZICIJA
vstopna stran
Video znotraj kategorije predstavlja desktop oglasni format, ki pusti močno sporočilo uporabnikom,
ki so trenutno v fazi raziskovanja in zavedanja.
DIMENZIJA
640 x 360 px ali 640 x 480 px
POZICIJA
L2, L3
Desktop oglasni format, ki najbolje deluje na začetku nakupnega procesa. Prikazan je na dveh
pozicijah ob seznamu izdelkov in vam omogoča dvojno izpostavitev vsebin.
DIMENZIJA
300 x 250 px
POZICIJA
vstopna stran, L1, L2, L3, izdelčne strani