10 zapovedi za uspešno spletno trgovino

4. 11. 2014 08:51:54

Izdelava spletne trgovine je le začetek spletnega trgovanja. Uspešna spletna trgovina zahteva veliko časa, truda, predvsem pa premišljenega načrtovanja. Da bodo začetni koraki nekoliko lažji, z vami delimo 10 zapovedi, ki se jih mora držati vsak uspešen spletni trgovec.

image

1.    Uglasite izraz: oblika + uporabnost + kompetenca

Združite dizajn in uporabnost spletne trgovine ter strokovnost v koherentno celoto. Vsi omenjeni elementi gradijo uspešno spletno trgovino, zato se posvetite vsakemu v enaki meri.

2.    Relevantna vsebina: opisi, prispevki, študije, priročniki

Poskrbite, da boste obiskovalcem ponudili zanimivo vsebino. Opisi izdelkov naj bodo kratki in konkretni. Dodajte podstran s članki, kjer bodo obiskovalci izvedeli več o temi, ki jo pokrivate.

3.    Pozicionirajte se kot strokovnjak

Dajte vašim obiskovalcem in kupcem občutek, da ste strokovnjak na svojem področju; da zelo dobro poznate področje in panogo, da ločite zrno od plevela. To lahko dokažete predvsem z relevantno vsebino, ki je strokovno podkrepljena.

4.    Naredite domačo nalogo: ključne besede, konkurenca doma in v tujini

Preverite, kdo so vaši konkurenti. Ne pozabite na tujino, saj pri spletnem nakupovanju oddaljenost ni problem. Prav tako ne zanemarite pomena ključnih besed, na podlagi teh vas bodo namreč potencialni kupci našli. Preverite, na katerih ključnih besedah dela vaša konkurenca, in jih poskušajte prehiteti.

5.    Redno se ukvarjajte s trgovino in kupci

Gre za zelo pomemben dejavnik za uspeh spletne trgovine, ki ga jemljemo preveč samoumevno in zato nanj pogosto pozabimo. Nagrajujte in komunicirajte s svojimi strankami ter z njimi gradite dolgoročen odnos.

6.    Ne prodajajte vsega po malem

Fokusirajte se na eno področje, ki ga dobro poznate. Velika napaka spletnih trgovcev je, da pri snovanju idej izgubijo rdečo nit, s tem pa njihova ponudba postane nejasna in za kupce nezanimiva.

7.    Ponudite različne možnosti plačila in dostave

Slovenci najraje plačujejo po povzetju, v tujini pa je zgodba povsem drugačna; na prvem mestu so plačila s kreditnimi karticami in PayPal računom. Razmišljajte globalno in ponudite uporabnikom čim več načinov plačila.

8.    Motivirajte (popusti, kuponi, brezplačne storitve) – vendar motivacija pride na koncu

Uporabljajte različna orodja za pospeševanje prodaje, kot so kuponi, popusti in darila ob nakupu. Vendar ne pozabite, najprej se posvetite dobri in zanimivi vsebini, ki bo kupca spodbudila, da bo izkoristil kupon ali popust in opravil nakup.

9.    Načrtujte marketing in trženje za vse kanale, optimizirajte

Pripravite časovnico z vsemi oglaševalskimi kanali, ki jih boste vključili v trženje vaše spletne trgovine. Premišljeno zastavite tudi proračun in določite konverzije ter optimizirajte vsebino z izbranimi ključnimi besedami.

10.    Pridobivajte relevantne kontakte (e-mail, družbena omrežja, partnerji)

Pridobivajte kakovostne e-mail naslove, prek katerih boste obveščali o novi ponudbi, popustih in akcijah. Ne pozabite na družbena omrežja in na partnerje, s pomočjo katerih lahko popestrite vašo ponudbo in izboljšate obiskanost.

Želiš med prvimi izvedeti za najboljše sezonske ponudbe? Prijavi se na e-novice, ki jih tedensko pripravljamo zate.

Vnesi pravilen e-naslov

Tvoja prijava morda še ni dokončana. Če se prijavljaš prvič, odpri svoj e-poštni nabiralnik in klikni na povezavo v sporočilu. Preveri tudi neželeno pošto.

® 2024 Ceneje d.o.o., del skupine Heureka