10 zapovedi za uspešno spletno trgovino
Izdelava spletne trgovine je le začetek spletnega trgovanja. Uspešna spletna trgovina zahteva veliko časa, truda, predvsem pa premišljenega načrtovanja. Da bodo začetni koraki nekoliko lažji, z vami delimo 10 zapovedi, ki se jih mora držati vsak uspešen spletni trgovec.
1. Uglasite izraz: oblika + uporabnost + kompetenca
Združite dizajn in uporabnost spletne trgovine ter strokovnost v koherentno celoto. Vsi omenjeni elementi gradijo uspešno spletno trgovino, zato se posvetite vsakemu v enaki meri.
2. Relevantna vsebina: opisi, prispevki, študije, priročniki
Poskrbite, da boste obiskovalcem ponudili zanimivo vsebino. Opisi izdelkov naj bodo kratki in konkretni. Dodajte podstran s članki, kjer bodo obiskovalci izvedeli več o temi, ki jo pokrivate.
3. Pozicionirajte se kot strokovnjak
Dajte vašim obiskovalcem in kupcem občutek, da ste strokovnjak na svojem področju; da zelo dobro poznate področje in panogo, da ločite zrno od plevela. To lahko dokažete predvsem z relevantno vsebino, ki je strokovno podkrepljena.
4. Naredite domačo nalogo: ključne besede, konkurenca doma in v tujini
Preverite, kdo so vaši konkurenti. Ne pozabite na tujino, saj pri spletnem nakupovanju oddaljenost ni problem. Prav tako ne zanemarite pomena ključnih besed, na podlagi teh vas bodo namreč potencialni kupci našli. Preverite, na katerih ključnih besedah dela vaša konkurenca, in jih poskušajte prehiteti.
5. Redno se ukvarjajte s trgovino in kupci
Gre za zelo pomemben dejavnik za uspeh spletne trgovine, ki ga jemljemo preveč samoumevno in zato nanj pogosto pozabimo. Nagrajujte in komunicirajte s svojimi strankami ter z njimi gradite dolgoročen odnos.
6. Ne prodajajte vsega po malem
Fokusirajte se na eno področje, ki ga dobro poznate. Velika napaka spletnih trgovcev je, da pri snovanju idej izgubijo rdečo nit, s tem pa njihova ponudba postane nejasna in za kupce nezanimiva.
7. Ponudite različne možnosti plačila in dostave
Slovenci najraje plačujejo po povzetju, v tujini pa je zgodba povsem drugačna; na prvem mestu so plačila s kreditnimi karticami in PayPal računom. Razmišljajte globalno in ponudite uporabnikom čim več načinov plačila.
8. Motivirajte (popusti, kuponi, brezplačne storitve) – vendar motivacija pride na koncu
Uporabljajte različna orodja za pospeševanje prodaje, kot so kuponi, popusti in darila ob nakupu. Vendar ne pozabite, najprej se posvetite dobri in zanimivi vsebini, ki bo kupca spodbudila, da bo izkoristil kupon ali popust in opravil nakup.
9. Načrtujte marketing in trženje za vse kanale, optimizirajte
Pripravite časovnico z vsemi oglaševalskimi kanali, ki jih boste vključili v trženje vaše spletne trgovine. Premišljeno zastavite tudi proračun in določite konverzije ter optimizirajte vsebino z izbranimi ključnimi besedami.
10. Pridobivajte relevantne kontakte (e-mail, družbena omrežja, partnerji)
Pridobivajte kakovostne e-mail naslove, prek katerih boste obveščali o novi ponudbi, popustih in akcijah. Ne pozabite na družbena omrežja in na partnerje, s pomočjo katerih lahko popestrite vašo ponudbo in izboljšate obiskanost.
Ne spreglej
v Strezniki.net
1.503,60 €
v Strezniki.net
2.392,01 €
Dell Precision delovna postaja T5810 E5-1620v4, 32 GB, 128 GB SSD, nVidia Quadro k2200, Win 10 Pro
v Strezniki.net
594,99 €