Supermarket
NASVET Hlajenje in gretje
3. 06. 2022 08:53:00

KUPIŠ, LE ČE LAHKO IZDELEK ENOSTAVNO VRNEŠ!

1/1

Zdaj boš nakupoval še bolj brezskrbno.

  • Monika, Content in PR strokovnjakinja na Ceneje.si
  • Čas branja: 3 min

 

Kazalo

  1. Nam možnost vračila res toliko pomeni?
  2. Kako vrniti neustrezne izdelke?
  3. Kako vračati izdelke iz tujih spletnih trgovin?

 

Razmere preteklih let so vse potrošnike spodbudile k pogostejšemu spletnemu nakupovanju. Tudi največji skeptiki smo se pustili prepričati in povečali pogostost nakupov v online trgovinah. A nekaj skeptikov se je (in se še vedno) temu trendu upira. Nekatere skrbi varnost spletnega nakupovanja, drugi še vedno niso vešči rokovanja z digitalnimi napravami, tretji pa še vedno prisegajo na fizične trgovine, ker se bojijo kupiti neustrezen izdelek. Kako lahko inovacija v poslovanju pomaga slednjim? Z enostavnimi vračili!

Pa nam možnost vračila neustreznega izdelka res toliko pomeni?

Mednarodne raziskave, ki so bile v preteklem letu opravljene na temo vračil, razkrivajo pomembna dejstva. Kar 67 % kupcev namreč natančno prebere in si ogleda postopek vračil pri posameznem spletnem trgovcu, preden se sploh odloči za dejanski nakup. Raziskava Shopper’s Mind, ki jo v sodelovanju s partnerji pripravlja Ceneje.si, je pokazala, da spletni kupci kot enega glavnih motivatorjev nakupa vidijo tudi možnost vračila izdelka. Kar 20 % je bilo namreč takih, ki so to dejstvo navedli kot najpomembnejše pri odločitvi za sam nakup.

Naj ti pokažemo, kako zelo preprosto in enostavno je sedaj vračilo izdelka, ki ti ne ustreza. Vse, kar moraš kot spreten spletni kupec preveriti je - ali tvoja izbrana spletna trgovina ponuja omenjeno storitev. Nato se le še sprosti in počakaj na svoj izbrani izdelek, da prispe k tebi domov.

Spletni kupci, ki imamo izkušnje z nakupovanjem v tujih spletnih trgovinah vemo, da je možnost vračil neustreznih izdelkov (bodisi takšnih, ki nam niso všeč, niso izpolnili naših pričakovanj ali pa nam recimo ne ustreza velikost kupljenega izdelka …) že splošno sprejeta - in celo pričakovana praksa

V spletnih trgovinah, ki sledijo trendom in potrebam spletnih kupcev, so namreč omogočena vračila, ki krepko presegajo zakonski rok, vse z namenom - približati se potrošniku in posledično ugodno vplivati na svojo spletno prodajo.

Kako preprosto lahko torej vrneš neustrezen izdelek?

GLS Slovenia je v preteklem letu nastopil z rešitvijo Enostavnih vračil in tako tudi omogočil storitev standardom velikih mednarodnih spletnih trgovin.

Kako poteka postopek vračila?

  • Na linku izbereš spletno trgovino, ki bi ji želel vrniti neustrezen izdelek. 
  • Po vnosu osnovnih podatkov prejmeš prevoznico na e-naslov, ki si ga vnesel. 
  • Prevoznico pritrdiš na svoj paket in ga oddaš v najbližji GLS Paketomat. Po vsej Sloveniji lahko trenutno najdemo že več kot 250 paketomatov na frekventnih in dostopnih lokacijah. 

Storitev Enostavnih vračil je zate torej popolnoma brezplačna in opravljena v nekaj kratkih in preprostih korakih.

Ne verjameš? Preveri ves postopek še v kratkem videu:

 

Kaj pa vračilo izdelka tujih spletnih trgovin?

V letu 2022 so pri GLS Slovenia naredili celo korak naprej. Možnost vračil so razširili tudi na mednarodni nivo (International ShopReturnService). To enostavno pomeni, da lahko sedaj izdelek vrneš tudi, v kolikor si ga kupil v tuji spletni trgovini, ki sodeluje z GLS oz. svojim kupcem nudi vračilo preko GLS portala. 

V tem trenutku tako vračilo lahko opravijo v kar 23 državah. Z uvajanjem te storitve na naš trg skuša postati GLS Slovenia most med potrebami in zahtevami prejemnikov paketov in spletnimi trgovci, ki jim morajo zadostiti, da bi pridobili njihovo zaupanje in zadovoljstvo.

Glede na veliko povečanje spletnih nakupov se kupci soočajo torej z aktualnim z vprašanjem, kaj narediti, v kolikor mi določen izdelek artikel ne ustreza. Možnost vračila izdelka, ki spletnemu kupcu iz različnih razlogov ne odgovarja, mora postati standard tudi pri spletnih trgovcih. Poskrbi, da bo tvoje nakupovanje brezskrbno, zato preveri, katera spletna trgovina tovrstno storitev omogoča.

Želiš med prvimi izvedeti za najboljše sezonske ponudbe? Prijavi se na e-novice, ki jih tedensko pripravljamo zate.

Vnesi pravilen e-naslov

Hvala za prijavo. Kmalu lahko pričakuješ prve tedenske e-novice.

® 2022 Ceneje d.o.o., del skupine Heureka