NASVET Avto Oprema
10. 10. 2017 14:46:56

3 FAKTORJI, KI VPLIVAJO NA NAKUP ZIMSKIH PNEVMATIK

1/1

Zimske pnevmatike spadajo med bolj iskane sezonske izdelke. Na podlagi česa pa se stranke odločimo za nakup gum? Ceneje d.o.o. je analiziral nakupne navade v kategoriji zimskih pnevmatik, na podlagi več kot 60.000 nakupov strank. Izsledki raziskave so razkrili dejstvo, da na nakup pnevmatik še zdaleč ne vplivajo zgolj cene.

1. Vpliv vremena

Glavna nakupovalna sezona zimskih pnevmatik traja nekje od sredine septembra do sredine novembra, ko je uporaba zimskih pnevmatik tudi zakonsko določena. Vsekakor pa na nakup močno vplivajo tudi vremenski pogoji. Analize raziskave kažejo, da potrošniki na vremensko napoved z nizkimi temperaturami in snegom reagiramo v roku 24 ur, ko ugotovimo, da nujno potrebujemo nove gume. V takem trenutku se nakupi zimskih pnevmatik lahko zvišajo celo za 120% povprečne vrednosti.

Če v tem obdobju ni opaznejših vremenskih sprememb, potrošniki navadno nekoliko počakamo in pnevmatike kupimo zadnji hip, pred nastopom zakonskega roka.

2. Vpliv blagovne znamke

Med najbolj priljubljene blagovne znamke spadajo Sava, Continental in Goodyear, ki spadajo med 60% vseh prodanih pnevmatik v zadnjih letih. Podatki zanesljivo kažejo, da je zaupanje v blagovno znamko ključnega pomena, pri nakupu.

3. Vpliv neodvisnih testov zimskih pnevmatik

Analiza nakupnega obnašanja kaže, da rezultati neodvisnih testov močno vplivajo na zanimanje potrošnikov. Testi, ki so bili objavljeni v lanskem oktobru, so v roku parih tednov močno vplivali na nakup zimskih pnevmatik priznanih blagovnih znamk. Povpraševanje potrošnikov po dobro ocenjenih blagovnih znamkah in modelih se je zvišalo opazno bolj, kot povpraševanje po slabše ocenjenih ali neocenjenih modelih in znamkah. Bolj natančno, povpraševanje po dobro ocenjenih pnevmatikah je bilo višje za kar 70 do 250%

 

Cena ni več najbolj pomemben faktor nakupne odločitve!

Potrošniki torej zimske pnevmatike nakupujemo glede na ceno, vremenske razmere, njihov odnos do blagovnih znamk in tudi glede na ocene neodvisnih testov zimskih gum. Ceneje d.o.o. je ugotovil, da necenovni faktorji vedno bolj vplivajo na spletno nakupovanje izdelkov v praktično vseh nakupnih kategorijah. Poleg zgoraj naštetih lastnosti na nakupne navade uporabnikov vplivajo tudi varnost in zaupanje, mnenja in izkušnje drugih kupcev, dostavni pogoji, različne možnosti plačila itd.

 

Ali veš?
Ceneje d.o.o. že več kot 10 let upravlja vodilne platforme za primerjalno nakupovanje v Adriatic regiji: Ceneje.si, Jeftinije.hr, Idealno.rs in Idealno.ba. Podjetje prav tako tudi vodi spletna portala sMind.si in sMind.hr, ter spletnim trgovcem tako omogoča vpogled v trende in dinamiko vedenja sodobnih potrošnikov.

 

Vir: ewShop

Želiš med prvimi izvedeti za najboljše sezonske ponudbe? Prijavi se na e-novice, ki jih tedensko pripravljamo zate.

Vnesi pravilen e-naslov

Hvala za prijavo. Kmalu lahko pričakuješ prve tedenske e-novice.

® 2024 Ceneje d.o.o., del skupine Heureka