V prizadevanju za dirkanjem udobja: trg cestnih koles se razvija. Novi uporabniki prihajajo v svet visokozmogljivih koles z različnimi cilji, ki niso zgolj dirkalni. Želijo si bolj sproščene geometrije, možnost namestitve širših pnevmatik in kolutnih zavor ter možnost kolesarjenja na dolge razdalje brez nelagodja. V bistvu si želijo popolne mešanice odzivnosti, zmogljivosti, majhne teže, kakovosti vožnje in udobja. S Cento10NDR smo združili vse te vidike, ki so do zdaj pripadali povsem drugačnim vizijam in izkušnjam kolesarjenja.
Actiflex: Actiflex je srce okvirja Cento10NDR, ki zagotavlja povsem novo povezavo med sedežnim drogom in sedežnimi ogradami. Z uporabo skrbno zasnovane aluminijaste povezave in razpršilnika tehnopolimerja lahko zadnje kolo damo nekaj milimetrov poti. Torzijska togost aluminijaste povezave je kljub različnim povezavam še vedno primerljiva s tradicionalnimi monokokovnimi ogljikovimi sedeži. Ta togost daje dirkalnim zmogljivostim okvirja, hkrati pa omogoča, da se zadnje kolo premika navzgor in navzdol po neravninah, ki jih povzročajo nepravilnosti na cestišču. Na povezavo je povezan disipater, ki stabilizira kinematično gibanje zadnjega trikotnika. Ta poseben tehnopolimer ima neverjetne mehanske lastnosti, visoko atmosfersko odpornost in lahko deluje pri temperaturah od -40 ° C do + 150 ° C. Disipater bo izdelan v treh različnih barvah za različne stopnje gostote, kar pomeni, da je mogoče Actiflex popolnoma nastaviti glede na težo kolesarja in / ali vrsto terena, s katerim običajno naletijo na svojem kolesu.
Popolna integracija: Prefinjena zasnova krmilne cevi v kombinaciji s posebno obliko glave omogoča napeljavo do treh kablov znotraj okvirja. Torej, če uporabljate elektronske zobnike in zaviranje s kolutom, kolo ne bo imelo nobenih izpostavljenih kablov, ki bi dali Cento10NDR čudovit videz.
Aerodinamično: Cento10NDR je dirkalno pripravljen okvir, izpeljan iz Cento10AIR, našega vrhunskega lahkega, aerodinamičnega kolesa. Tako kot v Cento10AIR je bila tudi nova Wilierjeva kreacija razvita v skladu s pravili Naca-Low-Speed - letalskimi algoritmi, ki nam omogočajo oblikovanje okvirnih cevi z največjo možno aerodinamično učinkovitostjo. Wilier poleg algoritmov NACA uporablja še en pomemben koncept v aerodinamiki: teorijo Kamm. Vsi profili so namreč zasnovani tako, da zmanjšujejo težo in povečujejo togost, ne da bi to vplivalo na aerodinamično učinkovitost.