CTEK PRO25S EU 12V profesionalni polnilnik za svinčeve in LITIJEVE akumulatorje z gumijastim ščitnikom in jermenom za nošenje - AKCIJA!
Za ta izdelek trenutno ni ponudb.
Artikel: 40-194/40-060
BODITE MED PRVIMI, KI IMAJO NAJNOVEJŠI PROFESIONALNI ŠVEDSKI POLNILNIK ZADNJE GENERACIJE !
AKCIJA ! NA ZALOGI OMEJENO ŠTEVILO POLNILNIKOV S ŠČITNIKOM !
POLNILNIKU PRO25S DODAJAMO BUMPER - ŠČITNIK ZA PRO25S (ali MXT14) - artikel št. 40-60 v VREDNOSTI 44,91 EUR!
Dober in drag polnilnik si zasluži, da ga obvarujemo pred vsakodnevnimi pogoji uporabe v težkih delovnih razmerah.
"Dober gospodar ima orodje pod streho" pravi eden od pregovorov - pa tu ne mislimo na obilen trebuh.
ZAKAJ KUPITI PRI NAS?
Ker smo "vir" - distributer švedskih polnilnikov za Slovenijo. Ker boste ob morebitni pred in poprodajni podpori ali reklamaciji, deležni naše podpore in svetovanje iz "prve roke", saj imamo s CTEK polnilniki osebne izkušnje že od leta 2004!
Tudi neko filozofsko načelo pravi: "Pij vodo pri izviru".
OPOMBE:
- na SLIKAH ZGORAJ je Bumper 300 na ohišju starega MXS 25, ki je ENAKIH MER kot PRO25S !
- številke na polnilnikih pomenijo moč polnjenja v amperih (A)
- izbira polnilnika je odvisna od kapacitete akumulatorjev, ki jih polnite - vdržujete
- POMEMBNO: pri diagnostiki vozil je lahko poraba vseh ECU testiranih komponent hkrati tudi do 400š
- primernost polnilnika z vašimi akumulatorji preverite v TEHNIČNIH PODATKIH spodaj
Že več kot 15 let staro ohišje »starega« MXS 25 je dalo »odgovor« Švedom:
prepogoste reklamacije zaradi pregrevanja polnilnika ob vsakodnevni in celodnevni uporabi (čeprav jih v % ni bilo veliko). Ker je CTEK Sweden AB inovativno podjetje (lahko rečemo, da je že poznano kot vodilno v tehnologiji polnjenja akumulatorjev v svetu),
so notranjost polnilnika v smislu aktivnega hlajenja zelo izboljšali (algoritme polnjenja in delovanja ne veliko, ker je že tako bil v vrhu učinkovitosti).
Seveda so dodali najnovejše potrebe tržišča: polnjenje in vzdrževanje litijevih akumulatorjev (LiFePo4), ki so vedno bolj prisotni na tržišču! Algoritem polnjenja teh akumulatorjev je popolnoma drugačen. To so prepoznali kot bodočnost v avtomobilski industriji. Zato so tržišču ponudili izboljšan polnilnik v vseh pogledih.
»VEDNO PRED ČASOM« bi lahko (tudi) bil slogan CTEK Sweden AB.
UPORABA IN NAMEN
- za vsakodnevno profesionalno uporabo v avto servisih, avto salonih in drugje
- avtomatsko delovanje za optimalno polnjenje in vzdrževanje 12V akumulatorjev za vse
svinčenokislinske WET,MF (mokre,brez vzdrževanja), Ca/Ca, AGM, EFB,GEL) in litijeve( LiFePO4)
- MODE gumb za izbiro načina med »NORMAL«, »LITHIUM«, »SUPPLY« in »RECOND«
- RECOND/OBNOVA je posebna obdelava globoko praznih akumulatorjev (desulfatizacija in
hkrati destrafikacija/razslojevanje elektrolita s povišano napetostjo 15.8V svinčevih
akumulatorjev)
- za DIAGNOSTIKO - funkcija SUPPLY je t.i. BSU (Battery Support Unit) za dobavo toka moči
25A/300W/13,6V (svinčeve) in 13,3V (litijeve), polnilnik uporabljate kot 230/24V pretvornik (za
test vozila z računalnikom ali ob menjavi akumulatorja, stalna napetost v razstavljenih kamp
prikolicah, avtodomih v salonu... ali za napajanje 12V porabnikov, ko v vozilu ni akumulatorja
- LITHIUM je funkcija za polnjenje litij-železo-polimernih akumulatorjev, ki imajo drugačen algoritem
polnjenja kot za svinčevi akumulatorji! Ti akumulatorji so vedno bolj prisotni na trgu
- NORMAL funkcija je za klasično polnjenje izpraznjenih akumulatorjev
TEHNIČNI PODATKI
- vhodna napetost: 220-240VAC,50-60Hz,2,9 maks. (pri polni moči polnjenja)
- izhodna napetost polnjenja: »NORMAL« 14.4V,»RECOND« 15.8V, »SUPPLY« 13.6V pri 25 C za
svinčeno kislinske akumulatorje
(s senzorjem kompenzira moč polnjenja ob povišani temperaturi akumulatorja)
- izhodna napetost polnjenja: »NORMAL« 13.8V,»RECOND« 14.4V, »SUPPLY« 13.3V pri 25 C za
litijeve LiFePO4 akumulatorje
(s senzorjem kompenzira moč polnjenja ob povišani temperaturi akumulatorja)
- minimalna napetost akumulatorja za pričetek polnjenja: 2.0V
- odvzem toka iz akumulatoja: do 1Ah/mesec (ko je priklopljen samo na akumulator)
- tip polnilnika: 8-stopenjski, popolnoma avtomatski polnilni cikel
- tip akumulatorjev: za vse 12V svinčenokislinske WET,MF (mokre,brez vzdrževanja), Ca/Ca, AGM,
EFB,GEL) in litijeve ( LiFePO4 )
- kapaciteta akumulatorja: svinčenokislinski od 40-500Ah, LiFePO4 od 30-450Ah
- dolžina kabla: 2000 mm (DC kabel) s temperaturnim tipalom
- dolžina kabla: 1900 mm (AC kabel)
- dimenzije: 235 x 130 x 65mm (D x Š x V)
- teža s kabli: 1.8 kg
- teža z embalažo: 2.2 kg
- klasifikacija zaščite ohišja: IP44
- nihanje: do 4%
ALI STE VEDELI:
Načeloma se vozimo v vozilu naokoli v zelo dragem računalniku!
Ste vedeli, da v 45 minutah vožnje računalnik predela okoli 7GB podatkov!
Software napake v vozilu so med prvimi 5. vzroki, da je vozilo v času garancije vrnjeno
Da je v vozilu blizu 200 ECUs (Electronic Control Units-elektronskih kontrolnih sklopov)
Reprogramiranje ECUs lahko v nekaterih ekstremnih primerih traja celo do 24 ur!
PRAVNO OBVESTILO (zaradi 100% kopiranja naših tekstov na spletne strani drugih podjetij, ki jim NE dobavlja naše podjetje):
naš originalni slovenski tekst in prevodi za CTEK polnilnike na naši spletni strani www.ctek.si je intelektualna lastnina uradnega distributerja za Slovenijo, to je podjetja Sončna uprava Edvard Brank s.p.
Javna uporaba, tiskanje in razmnoževanje našega teksta fizičnim osebam z dejavnostjo prodaje in pravnim osebam za reklamiranje njihove prodaje v svojih prostorih ali na spletu ni dovoljena!
Kršitve intelektualne lastnine bomo v bodoče po pravni poti preprečili po Zakonu o avtorskih in sorodnih pravicah in zahtevali denarno nadomestilo.