Ženski tekaški model XR MISSION je namenjen tekačicam, ki tečejo po asfaltu in makadamu a se včasih podajo tudi na tek po zahtevnejših terenih. Namenjen je tistim, ki ste do sedaj za trail running uporabljali klasične tekaške copate, torej vam je bližje nižja teža, boljše blaženje in hitrost, a bi vseeno dodali malo več zaščite.XR MISSION je, kot pravijo pri Salomonu tekaški čevelj za tek "od vrat do gozda in nazaj". Tako kot že uveljavljen model XR CROSSMAX je tudi XR MISSION trening tekaški čevelj, ki pa ima nekoliko nižje težišče, več blaženja in nižjo težo - torej je še hitrejši in še odzivnejši. Mehko, nevtralno blaženje je enakomerno po celotnem podplatu in je izdelano iz različno obdelane EVA pene. Da je stabilnosti kljub temu dovolj ima v spodnjem delu podplata dodanih še nekaj posebnosti. Spodnji del podplata je tako precej širši (posebno prednji del pod prsti) od samega stopala in se tako močno poveča prečna stabilnost modela. Poleg tega je v spodnji del vgrajen plastičen dodatek (imenuje se "OS Tendom"), ki uravnava optimalen prenos teže od pete proti prstom in pri odrivu nudi stopalu dodatno energijo (podobno kot npr. vzmet). Za dodatno udobje in pravilno lego stopala je v modelu vstavljen pri Salomon-u že dobro poznan "Ortholite" vložek. Ta je udobnejši pod peto in odzivnejši pod prsti. Ker je model namenjen kombiniranim podlagam je temu prilagojena tudi oblika zgornjega dela. Prednji del je tako nekaj širši in ima ob straneh vgrajen "sensiFLEX" dodatek, ki omogoča prilagajanje stopalu pri odrivu. Takrat se stopalo zaradi upogiba v tem delu razširi, zato je te del delno elastičen in se prilagaja pri vsakem koraku. Bolj prostoren prednji del zahteva seveda boljši oprijem srednjega dela stopala (nart in stopalni lok). Ta del je enak kot pri njihovih terenskih modelih. Posebno trakovi ("Sensitit") so preko zank za zavezovanje prišiti na obod spodnjega dela obutve. Ob zavezovanje (ki je asimetrično) se prilagodijo obliki stopala in tako nudijo dobro podporo. Ker se obremenitev nanje stalno spreminja ima model tudi način zavezovanja (s kevlarsko vrvico !) povzet iz terenskih modelov. Obrabni sloj podplata je narejen iz različnih zvrsti gume in ima tudi nekaj več profila, tako da je primeren za zelo različne podlage. Poleg oblike je tudi trdota prilagojena različnim podlagam. Prav na podplatu se najbolj opazi tudi razlika med moškim in ženskim modelom, kjer ima ženski model 4 prečne kanale (moški samo 3) in je zato precej prožnejši. Seveda je celotna konstrukcija v ženskem modelu prirejena tudi v zgornjem delu modela.