Komentarji

Pred 2 letoma

ISOSTAR izotonični športni napitek z okusom

ISOSTAR izotonični športni napitek z okusom pomaranče Hydrate & Perform 400g

Merkator veliko cenejši

Pred 5 leti

PEEROTON IZOTONIK - "ULTRA" - JABOLKA/POMARANČA

PEEROTON IZOTONIK - ULTRA - JABOLKA/POMARANČA - 300 G

Ko imam res intenzivne treninge, si obvezno privoščim za izotonik. Je zelo osvežilen, odžeja in poskrbi za še večjo vzdržljivost in koncentracijo. Potem pa je manj poškodb, ker nisi utrujen. Še en plus je odličen okus po jabolku in pomaranči.

Pred 5 leti

Mamutov L-arginin v prahu

Mamutov L-arginin v prahu

Te aminokisline sem začela uporabljati, ko sm se odločila da je treba shujšati. So mi jih priporočil strokovnjaki. Seveda sm malo povečala količino telovadbe, ampak na teži se mi je poznalo že po treh tednih, poznalo se je tudi na postavi, malo se mi je tudi zmanjšal apetit, tako da jaz sm zadovoljna.

NASVET Športna prehrana
3. 02. 2018 23:08:46

VODIČ ZA ZAČETNIKE: 5 ŠPORTNIH DODATKOV, KI JIH JE VREDNO PREIZKUSITI

1/1

Čeprav športni dodatki težko zamenjajo vse nutritivne vrednosti, ki jih pridobimo, ko uživamo zdravo in uravnoteženo prehrano, pa nam definitivno lahko pomagajo pri hitrejšem doseganju naših športnih ciljev. Dodatki so komplementarni s tvojo osnovno prehrano in ti lahko pomagajo pokriti prehranske pomanjkljivosti, ki jih tvoje telo potrebuje, da lahko dosega vrhunske rezultate.

Ne glede na cilj treninga je pravilno izbrana športna prehrana odlična pomoč ob redni športni aktivnosti. Ta vodič ti bo razkril katerih 5 osnovnih prehranskih dodatkov je dobro uporabiti, da svojemu telesu lahko zgradiš čvrste temelje.

1. Proteini

Protein pomaga graditi mišice, ki bodo ob pomanjkanju proteinov nasprotno le kopnele. Prvi korak pri pridobivanju zadostne količine beljakovin je pravilna prehrana - prvotno naj bi bila živalskega izvora, poleg tega pa lahko uživaš tudi dodatne suplemente, ki ti pomagajo, da dosežeš zadosten dnevni vnos.

V določenih trenutkih, kot na primer neposredno po treningu, je uživanje dodatkov lahko veliko bolj učinkovito, kot običajno hranjenje. Čeprav na tržišču lahko najdemo veliko različic proteinov, pa so trenutno še vedno najbolj zastopani sirotkini. Hitro in lahko se prebavljajo, poleg tega pa so idealen izvor beljakovin po treningu.Poleg sirotkinih na tržišču najdemo tudi rastlinske proteine (soja, riž, grah, konoplja), mlečne proteine in jajčne proteine.

PROTEINI NEPOSREDNO PO TRENINGU »


2. Ribje olje

Jemanje ribjega olja prinaša številne prednosti, ki izvirajo iz visoke koncentracije omega 3 maščobnih kislin, ki vsebujejo EPA in DHA. Omega 3 kiseline se smatrajo kot esencialne maščobne kisline, ki so izredno pomembne za naše telo, ki pa ga samo žal ne more proizvajati. Omega-3 maščobne kiseline je mogoče najti v mastnih rinah, jajcih, organsko vzgojeni govedini in divjačini. V visokim dozah so prisotne tudi v živilih neživalskega izvora, kot so brazilski oreščki, orehi in laneno seme. Primerne so za vse, ki si želijo zgraditi mipice, shujšati ali pa na splošno poskrbeti za zdravje.

NEZAMENLJIVE OMEGA 3 MAŠČOBE »

 

 

3. BCAA (aminokisline)

BCAA so takoimenovane esencialne aminokisline. Telo jih ne more pridobiti samo, zato jih je potrebno nadomeščati s hrano ali v obliki dodatkov. Če se jemljejo tekom treninga lahko izrazito povečajo moč in pospešijo okrevanje.

BCAA telesu pomagajo dvigniti energijo, povečajo sintezo beljakovin in spodbujajo rast mišic. BCAA se nahajajo v hrani, ki je bogata s proteini, priporočajo pa se posebno v času treninga, ker povečajo energijo, zašitijo mišice in pomagajo pri počitku.

BCAA in ostale aminokisline »

 

4. Glutamin

Glutamin je aminokislina, ki se nahaja v beljakovinah. Je visoko prilagodljiva, bistvenega značaja za imunski sistem in splošno obrambo našega telesa. Ko govorimo o športni prehrani, glutamin lahko močno doprinese k izgradnji mišične mase, saj podpira rast mišic, zmanjšuje utrujenost mišic in omogoča normalno in zdravo delovanje imunskega sistema.

Glutamin je posebej priporočljivo jemati po treningu saj uravnava nivo glikogena. Kot dodatek prehrani je zelo priporočljiv za vse, ki trenirajo nekajkrat tedensko, še posebej če se držijo prehranskega režima z nizkim vnosom oglijkovih hidratov.

Prilagodljiva aminokislina GLUTAMIN »

 

5. Kreatin

Kreatin je  eden od najbolj preučenih dodatkov prehrani. Vse raziskave so pokazale, da je z njim mogoče izboljšati čas šprinta in povečati učinkovitost športnikov, ki se ukvarjajo z visoko intervalnimi treningi, kot so dviganje uteži in trening moči. Kreatin lahko poveča maksimalno moč in energijo, ki jo vložimo v izvedbo treninga, poleg tega pa omogoča, da na treningu naredite maksimalno število ponovitev z maksimalno težo.

KREATIN MONOHIDRAT  kot dodatek prehrani »

Sorodne kategorije

Želiš pred nakupom izvedeti več koristnih informacij?

FAQ (Pogosta vprašanja in odgovori)

Želiš med prvimi izvedeti za najboljše sezonske ponudbe?
Prijavi se na e-novice, ki jih tedensko pripravljamo zate.

Vnesi pravilen e-naslov

Hvala za prijavo. Kmalu lahko pričakuješ prve tedenske e-novice.