Naravni razvoj Cento10PRO, našega vrhunskega aerodinamičnega kolesa, ki ga uporabljajo profesionalci. Filante SLR je izjemno lahko aerodinamično kolo z bistveno izboljšanim razmerjem med togostjo in težo. Uporabili smo enake materiale in tehnologijo kot pri izdelavi Wilier 0 SLR. Rezultat je vrhunski aerodinamični okvir, ki dopolnjuje naše čisto vzponsko kolo, ki ga uporabljata Astana Premier Tech in Total Direct Energie.
AERODINAMIČNO: Filante SLR je bil zasnovan za povečanje aerodinamične zmogljivosti v realnih okoljskih razmerah. Zasnova je temeljila na podatkih, zabeleženih v vetrovniku (kjer je veter zelo čist za homogene empirične rezultate), pri čemer je upošteval tudi resnični svet. Na ta način ne ovrednotimo samo tipičnih podatkov vetrovnika (koti odmika od -20° do +20°), ampak upoštevamo tudi turbulenco v okolju, ki vpliva na kolo iz različnih razlogov. Zato smo preoblikovali profile, začenši s standardnimi aeroprofili NACA/ KAMM repom, ki nimajo več ostrih robov na zadnji strani. Zmehčani koti izboljšajo zmogljivost tudi, ko je pretok zraka moten. Notranjost sprednjih vilic je bila razširjena za 7 mm, zaradi česar je 13,6 % širša od Cento10PRO. Pri tem smo rezila vilic odmaknili od kolesa, s čimer smo zmanjšali turbulenco in izboljšali aerodinamiko.
lahek in odziven: Novi aerodinamično optimizirani profili so nam pomagali odpraviti dodatno težo pri konstrukciji okvirja. Oblika nima ostrih robov, zato zahteva manj materiala in manj smole v vogalih. To izboljša homogenost notranjosti in zmanjša težo okvirja na zgolj 870 gramov. Sestavljeno kolo z vrhunskimi specifikacijami tehta 6,8 kg. Krmilo Filante monocoque je izdelano iz istega karbona, kot ga uporabljamo za Wilier 0 SLR. Zahvaljujoč različnim vrstam ogljika, ki smo jih uporabili v kombinaciji s tekočokristalnim polimerom, edinstvenemu pozicioniranju vlaken in konstrukcijski tehnologiji, smo dosegli absolutno raven lahkosti in togosti. Nižja skupna teža v primerjavi z izjemno togostjo poveča STW za 12,5 %. To izboljšanje se jasno čuti pri natančnosti krmiljenja in občutku varnosti pri visokih hitrostih.
NA VOLJO 240 FITINGOV: Ker cev krmilnika vilic ni več poševna, lahko pod krmilo vgradimo do 35 mm distančnikov. S kombiniranjem velikosti okvirja, velikosti krmila in distančnikov lahko dosežemo 240 različnih nastavkov, brez prekrivanja med kombinacijami. To se podvoji z dvema razpoložljivima sedežnima oporama, s 15 mm ali 0 mm odstopanjem.
KRMILO IN INTEGRIRANI KABLI: Poleg tega, da je lahek, (350 gramov za velikost 101x42) novo integrirano krmilo Filante Bar iz karbonskega monokoka vsebuje tudi kable zavore in menjalnika, ki jih usmerjajo proti notranjosti okvirja. Njegova zasnova je zelo preprosta, z vijugastimi in zaobljenimi linijami za maksimalno ergonomijo oprijema.
EASY FIT distančniki: Distančniki med slušalkami okvirja in krmilom so izdelani iz kompozitnega materiala visoke togosti, s posebno votlino za kable. Sestavljeni so iz dveh delov za hitro montažo in demontažo brez poseganja v kable, ki potekajo od krmila do okvirja.
Uravnotežen dizajn: Šest velikosti, en občutek. Odseki cevi različnih velikosti so bili zasnovani za ohranjanje dosledne togosti, kakovosti rokovanja in udobja pri vsaki velikosti okvirja.
SPROŠČANJE HITROSTI PREKO OSNI SISTEM: Druga novost je sistem Mavic Speed Release skozi os, ki omogoča hitro odstranitev kolesa iz okvirja. Na ta način osi ni treba v celoti izvleči iz pesta kolesa. Ta rešitev znatno zmanjša čas sprostitve in vstavljanja koles. Med dirkami ta rešitev skrajša čas menjave koles v povprečju za 7 sekund v primerjavi s tradicionalnim sistemom skozi os.
Okvir
IZBOLJŠAJTE SVOJ POLOŽAJ ZA JAHANJE Z ACCU-FIT: Pravilna namestitev v sedlu je eno najpomembnejših vprašanj za kolesarje, še posebej za tekmovalce in kolesarje na dolge proge. Medtem ko je bilo pri jeklenih kolesih razmeroma enostavno izmeriti dolžino cevi, so leta minila, z uvedbo poševnih zgornjih cevi pa je definiranje meritev postalo vse bolj zapleteno. Torej, poleg klasičnih vrednosti višine, dolžine in kotov, zdaj upoštevamo podatke o dosegu in skladu ter vodoravne in navpične vrednosti razdalje med središčem spodnjega nosilca in središčem zgornjega dela cevi glave. Toda sodobna kolesa, kot so FILANTE SLR, Wilier's Zero SLR, Cento10 SL, Cento10NDR in Wilier 0 SL, so naredila merjenje še bolj zapletena, saj so popolni in kompleksni sistemi, ki temeljijo na kombinaciji okvirja, distančnikov za krmilo in monokok krmila. Pri nakupu kolesa je bistveno, da poznate velikost vsakega kolesarskega elementa glede na velikost in obliko vašega telesa. Kot proizvajalci okvirjev in monokok krmila smo merilu okvirja dodali novo vrednost, ki združuje dolžino vzglavne cevi in dimenzije monokok krmila. Ta koordinata, imenovana ACCU-FIT, določa razdaljo med središčem spodnjega nosilca in središčem krmila. Jasno je, da je za vsak model toliko koordinat, kolikor je velikosti okvirja, pomnoženih s številom velikosti krmila in konfiguracijo distančnikov.