Z brenkanjem na prave strune lahko prodate bistveno več

30. 09. 2014 08:54:54

Spletni trgovci se pogosto srečujejo z vprašanjem “Kako napisati prodajno učinkovit opis izdelka?” Izdelke že tako dobro poznajo, da pozabijo, katere so lastnosti, ki jih je pametno poudariti, in večkrat se opisa lotijo prenatančno in preveč strokovno.

image

Napredna izdelava spletne trgovine je le začetek do uspešne prodaje. Začnite s spletno prodajo TUKAJ >>>

Za vas smo pripravili nekaj uporabnih nasvetov, ki jih morate upoštevati, ko se lotite opisa izdelkov. Dober opis izdelkov je namreč prav tako pomemben kot kakovostna izdelava spletne trgovine ali premišljena marketinška strategija.

Naziv izdelka

Naj bo obenem kratek in jedrnat. Če je le mogoče, si postavite okvirno zgornjo mejo števila besed, npr. 5-6 besed. Lastnosti, kot so barva, velikost, dimenzije in teža, lahko izpustite, saj jih lahko dodate med specifikacije izdelka.

Kratek opis izdelka

Naj bo povzetek dolgega opisa v dveh, treh stavkih, a ti naj ne bodo prekopirani iz dolgega opisa. Vprašajte se, po katerih ključnih besedah bi kupec lahko v spletni trgovini iskal konkreten izdelek in te besede uporabite v opisu. Ne pozabite vključiti tudi ključnih besednih zvez.

Dolg opis izdelka

Ljudje opise bolj kot ne preletijo, zato le-ti ne smejo biti dolgi spisi. Dolžino je priporočljivo omejiti na 60-80 besed. Pomembnejše podrobnosti predstavite v prvih dveh stavkih, včasih je smiselno narediti seznam pomembnih lastnosti izdelka. Jasno in razumljivo predstavite izdelek, njegove prednosti in razloge, zaradi katerih bi lahko bil kupcem všeč. Ne bodite preveč specifični in tehnični, saj se ljudje ne bodo mogli poistovetiti z izdelkom. Če ne gre za izjemno specifično ponudbo (npr. pogrebno opremo), je kreativnost vedno dobrodošla.

Splošni napotki

- Prilagodite svoj ton ciljni publiki.  

- Ne poveličujte svojih izdelkov (najboljši, prvi itd.) in raje poudarite njihove prednosti.   

- Uporaba ključnih besed naj bo »naravna,« zato naj se ključne besede in besedne zveze pojavijo od dva- do štirikrat na stran/izdelek.

- Skušajte uporabiti čim manjše število vejic.

- Ne podvajajte vsebin.  

- Navajajte dejstva, opisi izdelkov naj bodo točni.

- Pazite na slovnične napake, saj so te pogost razlog za slab vtis pri obiskovalcih.

Želiš med prvimi izvedeti za najboljše sezonske ponudbe? Prijavi se na e-novice, ki jih tedensko pripravljamo zate.

Vnesi pravilen e-naslov

Tvoja prijava morda še ni dokončana. Če se prijavljaš prvič, odpri svoj e-poštni nabiralnik in klikni na povezavo v sporočilu. Preveri tudi neželeno pošto.

® 2024 Ceneje d.o.o., del skupine Heureka